ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)

Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie Sipasanada.pl produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827)

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, produkt należy odesłać na adres:

SIPASANADA – magazyn zwrotów
ul. SOSNKOWSKIEGO 45/20 , 66-400 GORZÓW WLKP. TEL. +48 517-543-005

wraz z wypełnionym formularzem zwrotu i potwierdzeniem zamówienia załączanym w wersji papierowej do każdego zamówienia.

  • Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem.
  • Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony, dotyczy to również obuwia wraz z ich oryginalnym kartonem.
  • Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący.
  • Zwroty kosztów transakcji realizowane są w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.

Zamówienia opłacone przez:

  • PayPal zwracamy przez PayPal,
  • PayU zwracamy przez PayU,
  • Przelewy24 zwracamy przez Przelewy24,
  • Paypo zwracamy przez Paypo,
  • płatność przy odbiorze zwracamy na podane w formularzu konto bankowe.

REKLAMACJA

  1. Jeżeli otrzymałaś/eś towar zgodny z zamówieniem, jednak rozmiar nie pasuje zastosowanie ma procedura zwrotu. Zgodnie z naszym regulaminem nie prowadzimy wymian towaru.Jeżeli otrzymałaś/eś towar niezgodny z zamówieniem niezwłocznie skontaktuj się z nami a my zlecimy odbiór paczki (zlecenie odbioru opłacane jest przez naszą firmę).W przypadku reklamacji otrzymanego towaru otrzymany produkt należy odesłać na adres:SIPASANADA – magazyn zwrotówul. SOSNKOWSKIEGO 45/20 , 66-400 GORZÓW WLKP. TEL. +48 517-543-005
    wraz z wypełnionym formularzem zwrotu i potwierdzeniem zamówienia załączanym w wersji papierowej do każdego zamówienia.

    • Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem.
    • Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony, dotyczy to również obuwia wraz z ich oryginalnym kartonem.
    • Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący. W przypadku reklamacji całości zamówienia, Sipasanada pokrywa koszt transportu w jedną stronę
    • Zwroty kosztów transakcji realizowane są w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.
    • Każdy reklamowany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam, pełnowartościowy produkt, a jeśli będzie to niemożliwe, Sipasanada zwróci jego koszt.

     

Sipasanada ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.